USA! USA! USA!
Idag faxade jag till ambassaden som ringde upp mig. De erbjöd mig en intervju imorgon klockan 14.00. Sedan sa det också att jag till 90% säkerhet skulle få visumet medan jag väntade. Dock så sa han att han officiellt inte kunda råda mig att inte boka om planet men att om jag inte hade straffregister eller var född utomlands så skulle det nog inte vara några problem. Jag bokade tiden och sen kollade jag fedex. Enligt trackern skulle pappret komma fram 18.00 så jag ringde kundtjänst och dom skulle hålla brevet på arlanda från klockan 09.00 så jag kan åka dit och hämta det. Sedan ringde jag kilroy och frågade om det var okej att hålla min bokning till 15.00 imorgon och dom ringde SAS och frågade om det kunde gå för sig att göra ett undantag för mig och det var okej. Så nu bär det nog av mot USA redan i övermorgon om allt klaffar! Hejja mig!
-Henrik

4 Comments:
aah vad jag hoppas att du kommer pa fredag!!
Vad skönt
det var jag som var anonym
Jag hoppas att du kommmer att ha en alldeles förträfflig tid i Usa! Jag kommer att följa din vistelse så länge du skriver bloggen och om inte så se för tusan till att ge mig ett telefonnummer så jag kan ringa dig någon gång! /Jens
Post a Comment
<< Home